Skip directly to content

Get to know everybody

  • If there is already that kind of post, I'm sorry, but I thought it would be cool idea so everyone will get to know the basic about the others.
    Specially about new people ^^
    (I'm new)

    Just answer this:
    Name:
    Country:
    age:
    Birthday:
    Favorite SP member:
    Favorite SP songs:
    Other bands you like:
    Ever seen Simple Plan live?
    Anything else you wanna write:

    You don't have to answer everything, answer whatever you want.

    My answers:

    Name: Efrat
    Country: Israel (Is there is anyone here from there..?)
    age: 14
    Birthday: December, 3, 1993
    Favorite SP member: No one, I love them all the same and I just can't compare!! I love each one in diffrent way, so it's impossible to choose, you know? (Inculding Patrick of course! No doubt about it! :wink: )
    Favorite SP songs: Meet You There, Crash And Burn, Perefct World, Crazy, Running Out Of Time, What If. (So hard to choose only 6! ;))
    Other bands you like: The main ones are Maroon 5, Plain White T's, Green Day and Metropol. But there is many more for sure such as Sunrise Avenue, Evanescence, The Fray, Linkin Park etc...
    Ever seen Simple Plan live? Nope =[ But I hope they will come to Israel soon..!!
    Anything else you wanna write:
    -Favorite colors: Black, blue and green.
    -Favorite season: Winter(!!)

    Hope you'll answer it too!! ^^

    [field_member_name]
    efrat's picture
    5 years 1 month
    [privatemsg_link]
    Joined Date: 29 Apr 2008
    Posts :
    236386
efrat's picture
on 29 Apr '08

If there is already that kind of post, I'm sorry, but I thought it would be cool idea so everyone will get to know the basic about the others.
Specially about new people ^^
(I'm new)

Just answer this:
Name:
Country:
age:
Birthday:
Favorite SP member:
Favorite SP songs:
Other bands you like:
Ever seen Simple Plan live?
Anything else you wanna write:

You don't have to answer everything, answer whatever you want.

My answers:

Name: Efrat
Country: Israel (Is there is anyone here from there..?)
age: 14
Birthday: December, 3, 1993
Favorite SP member: No one, I love them all the same and I just can't compare!! I love each one in diffrent way, so it's impossible to choose, you know? (Inculding Patrick of course! No doubt about it! :wink: )
Favorite SP songs: Meet You There, Crash And Burn, Perefct World, Crazy, Running Out Of Time, What If. (So hard to choose only 6! ;))
Other bands you like: The main ones are Maroon 5, Plain White T's, Green Day and Metropol. But there is many more for sure such as Sunrise Avenue, Evanescence, The Fray, Linkin Park etc...
Ever seen Simple Plan live? Nope =[ But I hope they will come to Israel soon..!!
Anything else you wanna write:
-Favorite colors: Black, blue and green.
-Favorite season: Winter(!!)

Hope you'll answer it too!! ^^

Forum category: 

CUSTOM COMMENTS

Name: Allie
Country: USA
age: 19
Birthday: July 18
Favorite SP member: Pie
Favorite SP songs: Addicted, Perfect World, No Love
Other bands you like: The Academy Is..., Taking Back Sunday, Plain White T's, Cute Is What We Aim For, From First To Last, A Skylit Drive..
Ever seen Simple Plan live? Yes
Anything else you wanna write: I'm currently obsessed with sloths. =]

allie
allie's picture
3 months 1 week
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
232941

I wonder why not many people posted!
It's a good idea!

Name: Brittney!
Country: U.S.A.
age: 17!
Birthday: April 28th!
Favorite SP member: I love them alllll, but Pierre's my favorite!
Favorite SP songs: Save You, Crazy, When I'm Gone, Perfect World, ...all of them. xD
Other bands you like: Forever in a Day, Relient K, Sum 41, My Chemical Romance, Holiday Parade, Fall Out Boy, Green Day, Mars is the Tyrant. And, they're not BANDs, but I adore Joshua Radin and Josh Groban. <3
Ever seen Simple Plan live?: Not yet. = [
Anything else you wanna write: Well, I'm super late writing here! xP
Favorite Color: Cerulean!
And I'm going to college and medical school to be a pediatric oncologist, after I finally finish high school! ^-^

pneddhao
pneddhao's picture
7 years 8 months
[privatemsg_link]
Joined: 01 Jun 2008
Posts:
266226

Name: Behnors
Country: Sweden
age: 17
Birthday: 2/2
Favorite SP member: Ahh..I dunno. I guess Sebastien
Favorite SP songs: take my hand, the end, me against the world, i'd do anything
Other bands you like: Fall Out Boy, All Time Low, Family Force 5
Ever seen Simple Plan live? Yes, 3 times
Anything else you wanna write: Nah

grapefruitjelly
grapefruitjelly's picture
47 years 11 months
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
237441

Name: Sophie
Country: Australia
age: 15
Birthday: 23rd September 1992
Favorite SP member: Seb.
Favorite SP songs: Save you i just Love the lyrics. Take my hand, Holding on.
Other bands you like: Kisschasy, Getaway Plan, Good Charlotte, Finger Eleven, Panic At the Disco.
Ever seen Simple Plan live? No =( i will this year if they come out here.
Anything else you wanna write: Ummm I LOVE SIMPLE PLAN :D

&quot;Patrick&quot; wrote:

I started updating Simple Plan?s website when only 10 people were logging on and I?ll stop when only 10 are still interested.

no1sebfan
no1sebfan's picture
8 years 7 months
[privatemsg_link]
Joined: 22 Apr 2008
Posts:
263436

Name: Eriika
Country: Finland (this place sucks. too cold. too long winter. too short summer)
Age: 18
Birthday: November 30th
Favorite SP member: i don't think i really have just one. everyone of them have their own seasons in my life and i think now it's kind of seb and patrick's season :D
Favorite SP songs: duh.. i think right now it's save you and no love. oh, and crash and burn aand.. perfect world.. too hard to pick just one.
Other bands you like: Elliot Minor, Plain White T's, Zebrahead, My Chemical Romance, Billy Talent, Cobra Starship, Fall Out Boy, Good Charlotte, MxPx, Sum41, The Used, etc.
Ever seen Simple Plan live? yes! 27th of March, best day of my life.
Anything else you wanna write: my back hurts and i'm hungry.

eriika
eriika's picture
1 year 5 months
[privatemsg_link]
Joined: 10 Jun 2008
Posts:
236736

Name: Chrisstianna :)
Country: USA
age: 25
Birthday: July 18th, 1982
Favorite SP member: Sebastien
Favorite SP songs: Me Against The World
Other bands you like: cKy, McFly, Cobra Starship
Ever seen Simple Plan live? Mhm, 12 times. :)
Anything else you wanna write: Naaa.

sebtastical
sebtastical's picture
5 days 17 hours
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
245511

This didn't work out at the first time so let's try again ..

Name: Sofia
Country: Finland
age: 15 (small but spicy haha :D)
Birthday: 1st of May
Favorite SP member: I guess it's Seb :)
Favorite SP songs: I like 'em all but I'm just a kid basicly tells about me
Other bands you like: Yellowcard, Sugarcult, New Found Glory, Faber Drive, Rammstein, The Veronicas, Plain White T's, Blink 182, Sum 41, Boys like Girls, etc.etc.
Ever seen Simple Plan live? Yes <3
Anything else you wanna write: Well just that i love simple plan so much and i think i'll never be a fan of any other band 8))


efrat, i love you so much ._. &lt;333

sohwa
sohwa's picture
8 years 5 months
[privatemsg_link]
Joined: 11 Jun 2008
Posts:
266511

Name: Annie
Country: USA
age: 15
Birthday: 7/21/92
Favorite SP member: pierre <3 lol
Favorite SP songs: i like all of them lol
Other bands you like: i love way too many to list haha
Ever seen Simple Plan live? i almost did but then i got sick >.<
Anything else you wanna write: uhm i love simple plan...who doesnt...and my bday is in like.....40 more days lol turnin 16 ^.^ :D

xxxxhixxx
xxxxhixxx's picture
8 years 6 months
[privatemsg_link]
Joined: 30 Apr 2008
Posts:
265026

...


Name: Hannah.
Country: US
age: 10
Birthday: September 1
Favorite SP member: Hm.. They all are pretty cool, though.. XDD
Favorite SP songs: Generation, Jump, I'm Just A Kid
Other bands you like: Hmm.. Green Day, All-American Rejects, FOB, but Simple Plan is my favorite. (: Durr
Ever seen Simple Plan live? No, but I totally want to.
Anything else you wanna write: No.. Not really. (:

mountain_dew_queen
mountain_dew_queen's picture
8 years 1 week
[privatemsg_link]
Joined: 06 Jun 2008
Posts:
266346

Name: (franchesskah)
Country: US
age: 15!
Birthday: april 16
Favorite SP member: i like to say jeff is my favorite. but i'm not so good at picking one more than the other.
Favorite SP songs: addicted, perfect world, what if.
Other bands you like: coldplay, the rocket summer, mae, jack's mannequin, cobra starship, the academy is....., between the trees, jack johnson, death cab for cutie, etc, etc.
Ever seen Simple Plan live? yes i haveeeee.
Anything else you wanna write: *dances*[/u]

&quot;efrat&quot; wrote:

Finns don't know how to spell their friends' names, what a shame XD

franceypantz
franceypantz's picture
8 years 6 months
[privatemsg_link]
Joined: 18 May 2008
Posts:
265901

Name: Stephanie
Country: US
age: 21.. 22 in less than 2 weeks!
Birthday: June 23rd
Favorite SP member: All :)
Favorite SP songs: Save You, Perfect, Your Love Is A Lie..
Other bands you like: BackStreet Boys, Good Charlotte
Ever seen Simple Plan live? Of course
Anything else you wanna write: Hi *waves*

rockerbaby
rockerbaby's picture
1 day 20 hours
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
244821

Name: kristen
Country: united states
age: 18
Birthday: july 23
Favorite SP member: david :-[ but pierre also gets me all excited too >.>
Favorite SP songs: me against the world is my top fav
Other bands you like: pennywise, rise against, the used, billy talent, silverstein, bad religion...ect.
Ever seen Simple Plan live? yep! 10x
Anything else you wanna write: idk!

kristen
kristen's picture
2 months 3 weeks
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
240221

Name: Nichole aka Nic,Nick,Pic
Country: U.S.A
age: 16
Birthday: July 9th
Favorite SP member:Sebastien Lefebvre
Favorite SP songs: I love them all but my favorite's from each album would have to be- Meet You There, Welcome To My Life, I Can Wait Forever
Other bands you like: Mcfly, Good Charlotte, Jesse McCartney, Yiruma
Ever seen Simple Plan live? yea...just 3 times
Anything else you wanna write:

- I love to write Simple Plan fan fictions...i know mine are not the best but those stories are part of what keep me going. I try to make them as realistic as possible, i put my entire heart into the story and do my best, everything i've got going on inside my head is set into those stories. I'd be lost without them.

-I have a Jeep Grand Cherokee and i hope to one day have two or three Jeeps. One of the jeeps of course would have to have Simple Plan all over it, the second one would have to have Mcfly all over it, the third...well it would be a Sebastien vehicle.

sebguitar
sebguitar's picture
2 months 2 weeks
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
245501

Name: Katie
Country: US
age: Almost 17!
Birthday: July 21st
Favorite SP member: I don't really have a favorite.
Favorite SP songs: One by One, I'm Just A Kid, Crash and Burn...
Other bands you like: The Rocket Summer, The Spill Canvas, Love Arcade, Bowling For Soup, Jason Mraz, Cute Is What we Aim For, Rooney, Ludo...
Ever seen Simple Plan live? Yes, 6 times.
Anything else you wanna write: hi. :)

upsidedownwedream
upsidedownwedream's picture
8 years 7 months
[privatemsg_link]
Joined: 29 Apr 2008
Posts:
264331

Name: Maria Isabel, just call me Bebel or bel.
Country: Brazil, but in Canada 'til august.
age: 17
Birthday: Oct 19
Favorite SP member: David makes my heart beats differently.
Favorite SP songs: my alien, take my hand, i can wait forever, the end.
Other bands you like: this providence, cobra starship, paramore, the white tie affair, boys like girls, cute is what we aim for, metro station.
Ever seen Simple Plan live? yep <3
Anything else you wanna write: i should be studying for my exams in 2 hours but i can't. argh.

bebeld
bebeld's picture
11 months 2 weeks
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
233931

Name: Yuka
Country: Japan
age: 27
Birthday: March 17th
Favorite SP member: Hmm... Pierre<3
Favorite SP songs: All songs!!!
Other bands you like: Adelitas Way (indies)
Ever seen Simple Plan live? Yep.
May 27th(LIVE), May 31th(MTV), June 1st(Acoustic LIVE)

Anything else you wanna write: I love Simple Plan Forever!!!
I've invited some people already! New SPCrew people, Welcome!!

yuka
yuka's picture
6 days 16 hours
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
249276

Name: Jo Yee
Country: Auckland, New Zealand
Age: 15
Birthday: 22 Dec :mrgreen: 3 days b4 Christmas
Favorite SP member: All :D but..there's something about Seb that gets to me <3
Favorite SP songs: No Love, Your Love Is a Lie, Perfect, I'd do Anything, Welcome to My Life, Shut Up... the list goes on... oh! Surrender (cover)
Other bands you like: Cobra Starship, FOB, MCR, AAR,PWT, GC, P!ATD, Hedley, Goodnight Nurse, Cartel, Atlas, Elemenop, Falter, False Start... =) more...
Ever seen Simple Plan live? no... bummer that-hope they come this year, cuz 4 sure i'm going!
Anything else you wanna write: gr8 idea 4 this =)

Xx_Jo Yee_xX ?I-L-SP? Hey Chuck! :)

jo_yee
jo_yee's picture
4 months 2 weeks
[privatemsg_link]
Joined: 26 Apr 2008
Posts:
264106

Name: Stephanie
Country: USA - California to be more precise
age: 22.75 haha
Birthday: July 23rd 1985
Favorite SP member: I don't have one
Favorite SP songs: Addicted, Meet You There, Perfect World, Crash and Burn, ect ect
Other bands you like: *NSYNC and a whole bunch more www.myspace.com/buttonbee has a more complete list
Ever seen Simple Plan live? but of course. 10x +other TV appearences, ect.
Anything else you wanna write:
'Sup homies?

Hi there, I'm Stephanie!

kiss_my_sass
kiss_my_sass's picture
9 years 2 months
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
263081

Name: Meaghan
Country: USA
age: 21
Birthday: December 18th, 1986
Favorite SP member: Pierre <3
Favorite SP songs: I can't pick!!!!
Other bands you like: Backstreet Boys, Green Day, umm a lot!
Ever seen Simple Plan live? Yes! Going on 8 times June 22nd! whoot whoot!
Anything else you wanna write: No thanks!

almostrockstar13
almostrockstar13's picture
7 months 3 weeks
[privatemsg_link]
Joined: 21 Apr 2008
Posts:
232981

Name:Jordan
Country: United States
age: 16
Birthday: August 12th
Favorite SP member: DAVID!!!!
Favorite SP songs: im just a kid, no love, when im gone, and welcome to my life
Other bands you like: MCR, fall out boy, taking back sunday, and bunches more
Ever seen Simple Plan live? no not yet =(
Anything else you wanna write: I Love SP soooooo much!!



davidslove
davidslove's picture
7 years 7 months
[privatemsg_link]
Joined: 08 Jun 2008
Posts:
266431

Pages