Skip directly to content

NEW EuroTour

  • The guys said that they would do another EuroTour "after Christmas"?
    Does anyone know anything about it?
    I'm really looking forward to it! :)

    [field_member_name]
    milena's picture
    1 year 10 months
    [privatemsg_link]
    Joined Date: 10 Apr 2012
    Posts :
    253156
milena's picture
on 14 Nov '12

The guys said that they would do another EuroTour "after Christmas"?
Does anyone know anything about it?
I'm really looking forward to it! :)

Forum category: 

CUSTOM COMMENTS

Yep :) It should be in

Yep :) It should be in January, February, and I think that even in March. Can't wait! :) <3

bajka112
bajka112's picture
3 years 12 months
[privatemsg_link]
Joined: 25 Sep 2012
Posts:
258811

Yeah and they announced two

Yeah and they announced two dates in Germany for the Rock Am Ring and Rock Im Park festivals in June : ) Hope they'll annouce new dates very soon =D

sp_my_heroes
sp_my_heroes's picture
8 months 1 week
[privatemsg_link]
Joined: 15 Jun 2012
Posts:
255381

OMG I NEED TO GOOOO!!! I need

OMG I NEED TO GOOOO!!! I need to go to Europe! If they still have a tour during march, then im lucky cuz im gonna be in EUROPE (not sure where though) I will be soooo lucky if I end up to one concert! :))

juzspcanoy
juzspcanoy's picture
4 years 1 month
[privatemsg_link]
Joined: 17 May 2012
Posts:
254651